توجه


ایران گیم لطفا کپی نکنید با تشکر


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





ایران گیم
دانلود بازی
خانه          اطلاعات مدیر         تماس با ما           آرشیو بازی          عناوین مطالب

این بازی خیلی زیبا است

 



ادامه مطلب ....


جمعه 2 تير 1391برچسب:, :: 3:10 ::  نويسنده : عرفان عظیمی

 این بازی بسیار بازی زیبایی است که برای شرکتAdobe است

امکانات بازی

همراه با چت

و سرور شدن با گارینا



ادامه مطلب ....


پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, :: 21:25 ::  نويسنده : عرفان عظیمی

  دانلود  ورژن جدید پرندگان خشم گین

:: جدیدترین نسخه ی بازی + چند فصل جدید ::

Angry Birds نام بازی است که برای Ipad ، Androrid و PSP در سال گذشته منتشر شد و بیش از حد انتظار محبوبیت کسب کرد. به همین دلیل کمپانی سازنده بازی تصمیم به انتشار نسخه PC آن نیز گرفت. بازی مربوط به پرنده های کوچکی است که در حال زندگی شاد و آرامی هستند که متوجه می شوند تخم هایی که در لانه هایشان نگه داری می کردند توسط خوک هایی بد ذات دزدیده می شود، حال این پرندگان  قصد جنگ و نابودی این خوک ها را دارند تا با از بین بردن آنها مانع ادامه دزدی تخم هایشان شوند، بازی دارای مراحل فراوانی است که شامل مراحل جذابی برای هالووین ، کریسمس ، ولنتاین ، روز اس تی پاتریک ، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. در ابتدا برای یادگیری شما، چندین مرحله آسان و پیش پا افتاده در نظر گرفته شده است، بعد از طی این چند مرحله بازی بسیار متفاوت تر و مراحل سخت تر خواهد شد، گرافیکی فوق العاده قوی در حین کم حجم بودن بازی، محیطی زیبا با رنگ بندی هایی مناسب باعث شده است تا گیمر از اجرای این بازی احساس خستگی نکند و ساعت ها سرگرم این بازی باشد. بازی علاوه بر ماجراهایی مهیج دارای معماهایی درمورد پرتاب، در هرمرحله است که برای حل کردن آنها نیاز به فکر کردن و تمرکزی قوی دارید. نسخه نهایی و ورژن دو  این بازی را از وب سایت ایران گیم به طور رایگان دریافت کنید.



ادامه مطلب ....


پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, :: 20:50 ::  نويسنده : عرفان عظیمی

 بازی افسانه پورنگ در سال 2008 برترین بازی ایرانی بود که به دست مردی به نام محمد شباهنگ

ساخته شد


ادامه مطلب ....


پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, :: 14:28 ::  نويسنده : عرفان عظیمی

 تک تیر انداز در قلعه

Assault Cube یک بازی اکشن و هیجان انگیز و در سبک تیراندازی اول شخص می باشد که با ویژگی هایی مانند محیط های واقع گرایانه، سرعت عمل بالا، گیم پلی عالی و ... به یک بازی اعتیاد آور و سرگرم کننده تبدیل شده است. در این بازی شما به عنوان شخصیت تک تیرانداز بازی قرار می گیرید که باید در راهرو های پیچ در پیچ یک قلعه با دشمنانی که به انواع سلاح ها مجهز هستند به مبارزه بپردازید. این بازی دارای گرافیکی بالا می باشد و مراحل بسیار هیجانی را باید پشت سر بگذارید، این بازی تقریباً شبیه بازی کانتر استریک می باشد.

ویژگی های بازی Assault Cube:
- دارای چندین حالت بازی
- صدا و گرافیک عالی
- نقشه ها و ماموریت های مختلف
- استفاده از سلاح های متفاوت



ادامه مطلب ....


در این بازی زیبا و جذاب شما تجربه سفر به گذشته و سفر به سرزمین های عجایب هفتگانه را بدست می آورید و در این سرزمین ها با کنار هم چیدن اشکال هم شکل مصالح و نقشه مورد نیاز جهت ساخت عجایب هفتگانه را در اختیار کارگران قرار داده و به قولی شب و روز کار می کنید تا عجایب هفتگانه را درست کنید و این کار با کنار هم چیدن اشکال هم شکل که باعث انفجار سنگ ها شده انجام می شود، این سنگ های منفجر شده همان مصالح مورد نیاز بازی می باشد جهت اتمام ساخت یکی از عجایب هفتگانه که در مدت زمان محدود باید این کار را انجام بدهید و در هر مرحله از بازی شما ساخت یکی از عجایب هفتگانه را به پایان می رسانید. از نکات عمده این بازی داشتن تمرکز بالا و قدرت تصمیم گیری در شرایط بحرانی بازی می باشد.



ادامه مطلب ....


پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, :: 13:25 ::  نويسنده : عرفان عظیمی

 نرم افزار sXeInjected برای سرور کانتر و بازی های دیگر است



ادامه مطلب ....


 
 
نویسنده
پیوندها
آخرین مطالب